Kiilto planter et træ for hver besvarelse: Feedback booster bogstaveligt talt vækst

I år vil Kiilto donere et træ til 4H-organisationens planteprogram for hver besvarelse vi modtager i vores kundeundersøgelse.

Programmet, som giver beskæftigelse til unge mennesker, involverer plantning af 10.000 hektar ny skov inden 2030 i områder, der ikke har været aktive til skovbrug eller landbrug i årtier. 10.000 hektar svarer til omkring 20 millioner træer og hvert plantet træ hjælper med at bekæmpe de igangværende klimaforandringer.

Samarbejdet med kunderne styrkes

Ud over at de plantede træer hjælper miljøet, så giver feedbacken fra Kiiltos kunder en fornyet vækst internt i Kiilto: Samarbejdet og interaktionen med kunderne styrkes, og driften kan gøres mere kundeorienteret. Feedback ønskes især efter samarbejdsoplevelser som f. eks efter test af produkter, undervisning i rengøring og håndhygiejne eller efter møder med Kiiltos konsulenter. Kundeundersøgelsen sendes direkte til kunderne efter en af disse services.

En del af vores “Promise to the Environment”

Kiiltos løfte til miljøet består af fire dele, hvoraf den ene er Grøn EnergiAlle vores virksomhedsaktiviteter skal være CO2-neutrale i 2028.
For at nå det grønne energimål, er det primære fokus at opnå reelle reduktioner i emissioner. De resterende emissioner kompenseres gennem projekter, der tilføjer kulstofdræn, såsom plantning af træer.